SVS opnieuw de meest favoriete opleider in de schoonmaakbranche!
Voor de derde maal op rij zetten beslissers in de facilitaire markt SVS op de eerste plaats in de categorie ‘Opleidingen’.
Dat blijkt uit het Partner of Choice-onderzoek, uitgevoerd in opdracht van Service Management.
Het Partner of Choice-onderzoek is bedoeld om schoonmaakprofessionals te helpen bij de keuze van hun partners op diverse aandachtsgebieden. Service Management liet MWM2 een onafhankelijk onderzoek uitvoeren naar inkoopgedrag onder beslissers. Zo ontstond per productcategorie een lijst van ‘preferred suppliers’. Bekijk hier de onderzoeksresultaten.
“Eerlijk gezegd zouden we maar met één plaats blij zijn. Fantastisch dat het opnieuw gelukt is”
Voor het derde jaar op rij staat SVS weer bovenaan. “Opnieuw een waardevolle erkenning door onze klanten”, stelt Scholte. “Wij doen ons uiterste best het verschil te maken door nauw aan te sluiten op de wensen van onze klanten en met de inzet van supergemotiveerde en vakbekwame docenten en trainers. Zij maken immers het verschil!
Met een landelijk dekkend netwerk van opleidingen kunnen cursisten altijd dicht bij huis opgeleid worden, zowel in bedrijfsgroepen als in groepen met open inschrijving. Hiermee voorzien wij in een grote behoefte”.
Lees de onderzoeksresultaten
U kunt alle onderzoeksresultaten lezen in een digitaal magazine van Service Management. Hierin vindt u ook artikelen over de trends in de schoonmaakbranche en interviews met schoonmaakorganisaties, waaronder SVS-directeur Charles Scholte. Lees hier het volledige interview.
Ook samenwerken met dé Partner of Choice voor al uw opleidingen?
Benieuwd waarom zoveel mensen tevreden zijn over onze schoonmaakopleidingen? Neem contact met ons op en ontdek hoe wij u kunnen verrassen!