Training Hospitality
Code | HS003 |
---|---|
Duur | 2 dagdelen van 3 uur |
Prijs | € 280,00 |
De bovengenoemde prijs is inclusief lesmateriaal.
Planningen |
---|
Er zijn geen planningen |
Inleiding
Hospitality is voor steeds meer schoonmaakbedrijven van het allergrootste belang om zich bij opdrachtgevers te onderscheiden. Uw medewerkers zijn hét visitekaartje van uw bedrijf.
Een gastvrij gevoel geven en de klantbeleving zijn (mede-)bepalend geworden voor de kwaliteit van het uitgevoerde schoonmaakwerk. Dit wordt in grote mate bepaald door de zichtbaarheid van en interactie tussen de schoonmaakmedewerker en de klant.
In het opleidingsprogramma wordt daarom ruim aandacht besteed aan non-verbale en verbale communicatie en de ontwikkeling van communicatieve vaardigheden zoals het aanspreken, stellen van vragen, actief luisteren, het geven van informatie en gelijkwaardig communiceren. Ook klachtenafhandeling maakt onderdeel uit van het programma. Daarnaast staat een gastvrije houding van de schoonmaakmedewerker centraal. Een gastvrije medewerker is omgevingsbewust en pro-actief, trots op zijn of haar werk, maakt een goede eerste indruk en komt afspraken na.
Opzet
Tijdens de training krijgt de medewerker praktische tips en handvatten om gastvrij schoon te maken.
Het opleidingsprogramma bestaat uit een combinatie van theorie en praktijktraining.
Het programma van de Training Hospitality bestaat uit 2 dagdelen van 3 uur met een tussenliggende periode van twee weken.
Lesmateriaal
Het lesmateriaal wordt uitgereikt bij aanvang van de eerste lesdag en mag na afloop worden behouden, handig als naslagwerk!
Studiebelasting
Er is geen studiebelasting voor deze opleiding
Groepsgrootte
De maximale groepsgrootte is 14 deelnemers.
Vooropleiding
Voor de Training Hospitality is geen vooropleiding nodig.
Het is wel van belang dat de cursist Nederlands spreekt, kan verstaan en op een basaal niveau kan lezen en schrijven.
Examen
Deelnemers die beide trainingsdagen aanwezig zijn geweest en actief deelnemen ontvangen een Verklaring van Deelname.
Aanmeldingen
Wilt u meer informatie of deelnemers aanmelden voor de Training Hospitality in een bedrijfsgroep?
Neem dan contact op met onze afdeling Marketing & Sales: 010 293 1000.
Annuleringen
Meer informatie over het annuleren van opleidingen vindt u in onze Algemene Leverings- en Betalingsvoorwaarden. De voorwaarden kunt u hier downloaden.
Programma
- Bewustwording en effecten van gastvrijheid
- Gastvrijheid toepassen in het schoonmaakwerk
- Tips en trucs
- Praktijkopdrachten gastvrijheid.
Iedere deelnemer ontvangt tijdens de training de waaier "Welkom in de wereld van Gastvrijheid".
Deze waaier is ook in de dagelijkse praktijk een handig hulpmiddel en zodoende een goed bruikbaar naslagwerk.
Deze waaier is ook in de dagelijkse praktijk een handig hulpmiddel en zodoende een goed bruikbaar naslagwerk.
Voldoende ruimte | |
Bijna vol | |
Deze groep is vol |
Een opleiding volgen bij SVS Opleidingen? Kies voor één van de drie varianten:
-
In een open groep
In een open groep kunt u al vanaf één persoon aanmelden.
Bij opleidingen die we in open groepen aanbieden staat de planning vermeld op de website. Geen planning zichtbaar?
Neem dan gerust contact met ons op en informeer naar de nieuwe planningen.
- In een bedrijfsgroep
Liever een bedrijfsgroep (in-company) voor alleen uw medewerkers? Vraag dan een offerte aan. Neem contact met ons op door te bellen met 010 293 1000 of stuur een e-mail naar info@svs-opleidingen.nl
Wij helpen u graag verder.
- Of in een maatwerkoplossing
Heeft u bijzondere wensen of eisen, zoals een eigen lesboek of een aanvulling op het programma? Neem dan contact op met onze opleidingsadviseurs voor een maatwerkoplossing via 010 293 1000.